úterý 17. ledna 2012

Kindle Touch - update 5.0.3

Včera Amazon uvedl aktualizaci firmwaru pro Kindle Touch ve verzi 5.0.3. Odkaz ke stažení aktualizace zde.

Důvod tohoto update je podle Amazonu: "This update features general software improvements for Kindle Touch.".

Bohužel jsem nenašel žádný changelog, takže nemůžu porovnat s půdvodní verzí. Samozřejmě Amazon nepřidal možnost otočení na šířku (landscape mode). A také nechápu proč najednou verze 3, přitom nebyla verze 1 ani 2.



V současné době testuju na své čtečce a pozoruju rozdíl v rychlosti překreslování. Jiný rozdíl jsem zatím nenašel, takže není nutné provádět aktualizace :(.

Pokud máte jailbreaknutý Kindle, tak možná nebudete moct naistalovat aktualizaci. Já si napřed vše odstranil. Ale je možné, že se Vám to podaří.


Odinstalace probíhá stejným způsobem jako instalace, ale místo souboru končícím "install.bin" dáte soubor, který končí "uninstall.bin".

Po updatu na současnou verzí přestane fungovat jailbreak ve formě mp3. Naštěstí už vytvořili jailbreak pomocí jiného souboru, který jsem sám otestoval a funguje. Později sem dám. Odkaz zde.

1 komentář:

  1. Silně doporučuji update.. mně se zvýšila rychlost mnohonásobně.. v překreslování stránek..

    OdpovědětVymazat