čtvrtek 12. ledna 2012

Kindle Touch - odstranění reklam

Při výběru čtečky jsem přemýšlel, jestli vybrat dotovanou verzi s reklamama, která stojí o 40$ méně než nedotovaná verze. Po dlouhém doumání jsem nakonec ušetřil a vybral dotovanou verzi. 

Našel jsem jeden návod, kterej byl natolik zjednodušenej, že funguje na principu jailbreak. V podstatě je to jedna MP3ka, která vymaže všechny reklamy a nahradí tu nouzovou, svou vlastní. Bohužel po připojení na internet si Kindle stáhl nové reklamy a můj obrázek se zobrazil jen výjimečně.

Včera jsem našel na foru www.mobileread.com, návod pro starší Kindle 3 (Keyboard). Po trochu hledání jsem zjistil, že se dá tento postup trochu poupravit a funguje i na Kindlu Touch.
Tento postup je náročnější a nedoporučuji jej pro začátečníky. Bohužel neumím Bash, takže nedokážu vytvořit skript, díky kterýmu by to dokázal kdokoliv. Jednodušší verze zde.

Menší varování: Používám Launcher a v kombinaci s tímto hackem se mi občas neobjevuje Launcher při čtení. Většinou tam je, ale někdy ne. Zatím jsem nezjistil proč to tak je...

Pro tento postup musíte mít připojený Kindle k domácí Wi-Fi síti.
Postup:

1. Pokud nemáte jailbreak + SSH server na svém Kindlu, návod zde.
2. Nastavte heslo pro přístup na SSH server pomocí příkazu, který se zadá do vyhledávacího řádku na Kindlu: ";un password PASSWORD", kde PASSWORD je heslo, které si zvolíte.
3. Nyní zapněte SSH server pomocí příkazu na Kindlu (jako v bodě 2) ";un". (Tento příkaz slouží i pro vypnutí)
4. Spusťte si konzoli nebo terminál, který podporuje SSH (např. Windows - Putty, Linux - Konzole, MacOS - Terminal).
5. Zjistěte si IP adresu pomocí příkazu v Kindlu ";711" a hledejte IP. (např. 192.168.1.20)
6. Do terminálu zadejte příkaz "ssh root@A.B.C.D", kde A.B.C.D je IP adresa Kindlu. (kindle musí být zapnutý!)
7. Následně zadejte heslo, které jste si určili v bodě 2.
8. Pokud jste úspěšně přihlásili, zadejte tyto příkazy do terminálu:
mntroot rw
/etc/upstart/framework stop
mv /var/local/adunits /var/local/adunits.bkp
touch /var/local/adunits
/etc/upstart/framework start
mntroot ro
9. Pokud nenastala žádná chyba, odhlašte se pomocí příkazu "exit".
10. Restartujte Kindle (Domovská stránka -> Menu, Menu -> Restart).
11. Nyní by neměli být vidět žádné reklamy.

Normální spořič
Domovská stránka bez spodního banneru

Příště ukážu jak se dají výchozí spořiče nahradit vlastními.

Pokud návod nebude fungovat, ihned mě kontaktujte na samnung@gmail.com, nebo twitter @_samnung_. Díky.

A teď běžte se přihlásit na Amazon a něco si kupte ;)

1 komentář:

  1. Opravdu funguje! :) .. přes Putty to funguje skvěle... login: root .. a pak heslo.. a už jen zadat příkazy.. supr!

    OdpovědětVymazat